ECO2N SG EĞİTİMİ 400x85 07 02 05

rielli temmuz banner

Office 2010 Screenshot İle Ekran Görüntülerini Resim Olarak Ekleyin

  • cevremuhendisi
  • cevremuhendisi kullanıcısının avatarı Konu yazarı
  • Uzakta
  • Yönetici
  • Yönetici
Çok
14 yıl 10 ay önce #115 Yazan: cevremuhendisi
Office 2010 Screenshot İle Ekran Görüntülerini Resim Olarak Ekleyin

Office 2010 programları ile çalışırken ekran görüntülerinin tamamını ya da bir kısmı üzerinde çalığınığınız dosyaya, çalışma sayfalarına ya da sunularınıza ekleyebilirsiniz.

* Resim olarak eklemek istediğiniz pencereleri açın (programları başlatın)
* Ekle (Insert) > Screenshot aracı okunu tıklayın.
* Available Windows (Uygun Pencereler) kısmından istediğiniz pencereyi yıkladığınızda resim resim olarak belgenize eklenir.
* Eklediğiniz resme tıklayıp seçip, Resim Araçları (Picture Tools) > Biçim (Format) > Boyut (Size) grubundaki Kırp (Crop) aracı ile istediğiniz kısmını kırpabilirsiniz.
* Ekle (Insert) > Screenshot aracı okunu > Screen Clipping komutunu tıklayıp, eklemek istediğiniz ekran görüntüsünü seçin. Seçtiğiniz kısım haricindeki kısımlar silik görünür. Seçiminiz bittiğinde resim resim olarak belgenize eklenir. Birden fazla pencere açık ise resim olarak almak istediğiniz pencere dışındaki pencereleri simge durumuna küçültün.

Lütfen sohbete katılmak için Giriş ya da Hesap açın.

Destekleyenler

Welcome in the demo